Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Porady - Gothic 2 Noc Kruka

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
patryknow
Skazaniec
Skazaniec



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Myrtana
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 15:21, 13 Wrz 2009 Temat postu: Porady - Gothic 2 Noc Kruka

Porady - Gothic 2 Noc Kruka

Oto kilka porad dla początkujących graczy od redakcji, które przydadzą się Wam podczas gry w Gothic 2 Noc Kruka:

* W dodatku do drugiej części Gothica będziesz miał możliwość nauczenia się zdobywania innych trofeów ze zwierzą np. żuwaczki polnych pełzaczy, żądła krwiopijców itp. Dzięki temu będziesz mógł więcej zarobić.
* Stara dobra rada: co jakiś czas zapisuj grę. W Nocy Kruka choć występuje mniej bugów to i tak się one zdarzają.
* Walcząc z bagiennymi trutniami miej zawsze pełny pasek pż. Te bestie po zabiciu wybuchają i ranią bohatera przez co można umrzeć choć przeciwnik nie zadał nam żadnych obrażeń.
* Zwiedzaj każdy zakamarek wszędzie kryje się doświadczenie w postaci przeciwników do pozbycia się, skrzynie z przedmiotami i zaklęciami oraz zakopane skarby.
* Naucz się języka budowniczych. Poświęcone doświadczenie na tą umiejętność zwróci ci się czytając znalezione tabliczki, których jest naprawdę sporo we wszystkich krainach na wyspie.
* Gdy wykonasz zadanie z teleportami i kamieniami ogniskującymi możesz szybciej poruszać się po Jarkendarze.
* Czytaj księgi w świątyniach na terenie nowego świata. Zawsze coś dodają doświadczenia.
* Noc Kruka trzeba ukończyć najpóźniej w III rozdziale. Jeśli nie przejdziesz dodatku do tego rozdziału dalsza gra jest nie możliwa gdyż Vatras nie ma zastępcy.
* Podczas polowania na brzytwiaki oprowadź piratów po całym kanionie i wykorzystaj ich w walce z orkami. Samotnie będzie ci bardzo ciężko ich pokonać. Dopiero po walce odeślij pomocników do obozu.
* Podczas polowania na brzytwiaki i walki z orkami w kanionie co jakiś czas dawaj piratom mikstury uzdrawiające. Jeśli nie masz to kup je.
* Noc Kruka można przejść bez wykonywania niektórych zadań ale staraj się wykonać je wszystkie! To urozmaica grę, dostarcza rozrywki a przy okazji zdobywamy potrzebne doświadczenie.
* Gdy trafisz do Jarkendaru porozmawiaj ze wszystkimi magami.
* Jeśli nie możesz pokonać jakiegoś przeciwnika to użyj zwoju przyzwania. Twoi pomocnicy zapewne dotkliwie zranią go dzięki czemu zabicie go będzie o wiele prostsze.
* Szukaj prostszych rozwiązań. Jeśli nie możesz zabić cieniostwora z jaskini na plaży w obozie piratów to weź tam grupę abordażową, która zrobi to za ciebie.
* Zaopatrz się w przeróżne zwoje. Niektóre bestie są mało odporne na ogień a inne na lód. Te, które są odporne na wszystko, zamroź. Nie mogące sie poruszyć nic ci nie zrobią.
* Jeśli jesteś magiem nie martw się, że Szpon na nic ci się nie przyda. Można go zamienić na bardzo cenne runy w najbliższej kapliczce Beliara.
* W chacie Kapitana Grega znajdziesz mapę z zakopanymi skarbami. Czasem te skarby na prawdę są wartościowe.
* Niektóre przedmioty takie jak skórzane mieszki i małe skrzynie zawierają w sobie sporo pieniędzy.
* Kruk nie jest wymagającym przeciwnikiem, łatwo sobie z nim poradzisz.
* Przedmioty, które dostaniesz od Laresa (jako przedstawiciela wodnego kręgu) możesz sprzedać jeśli chcesz prócz pierścienia, który przydaje się w jednym momencie gry.
* Mapę Jarkendaru kupisz u Cronosa dopiero po przejściu przez portal.
* Nie wchodź do obozu bandytów zanim nie zdobędziesz ich zbroi u piratów. Jakakolwiek inna zbroja powoduje, że bandyci rzucają się na nas i chcą zabić. Gdy wejdziesz do świątyni Adanosa masz szanse zdobyć pancerz straży, w którym bandyci także ci nic nie zrobią ale w walce z Krukiem (choć to nic trudnego) możesz ubrać twój najlepszy pancerz bo i tak trzeba z nim walczyć.
* Warto zastanowić się nad zostaniem czeladnikiem Constantina gdyż w Jarkendarze aż roi się od grzybów, a które ten mistrz nie źle wynagradza.
* Dexter swoją siedzibę ma na skalistej górze na zachód od farmy Onara. Pirat Skip, który przebywa na plaży niedaleko miasta zaznaczy na twojej mapie siedzibę byłego Cienia.
z [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin