Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Informacje

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
LeTyS
Szef Obozu
Szef Obozu



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Górnicza Dolina
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 16:23, 30 Maj 2009 Temat postu: Informacje

Prace nad Gothic 4 trwają od 23 sierpnia 2007 roku. Co do premiery – są różne zdania. Niektóre źródła mówią o końcu 2009 roku, a niektóre aż na konie 2010. Pełna nazwa gry to Arcania: A Gothic Tale, choć nie wiadomo jak z tym będzie. JoWooD rozpoczyna produkcje z nowym deweloperem, który jest odpowiedzialny za czwartą część sagi.Jest nim Spellbound Entertainment. Grę rozpoczynamy jakieś 10 lat po wydarzeniach "trójki". Naszą przygodę rozpoczynamy nowym "Bezimiennym", a nasz stary bohater został królem - tyranem i rządzi jako Rhobar III. Będziemy mogli przekonać go by zmienił swoje postępowania, przyłączyć się do niego lub go zabić. Nasz nowy Bezimienny będzie miał za zadanie zaprowadzić spokój w krainie wyzwalając ją z pod rąk tyrana. To w jaki sposób dokonamy tego zależeć będzie tylko i wyłącznie od nas. Otóż jak zapowiadają deweloperzy nowa postać będzie mogła zabić starego króla tym samym zajmując tron, zachęcić Bezimiennego do zmiany swojego zachowania, bądź po prostu nie przejmować się sytuacją. To jak zakończymy naszą przygodę będzie zależeć tylko i wyłącznie od nas. Według wszystkich recenzji będziemy mieli do użytku nowy silnik graficzny. Stary system czarów zostanie zastąpiony przez nowy i zostaną dodane kilka czarów z trzeciej części. Walcząc bronią np. jednoręczną i używając jej sporo czasu będziemy uczyli się nią walczyć. Poza tym, są przewidywania na nowy system obrażeń. Najlepszą rzeczą jest możliwość projektowania i wykonywania zbroi.
Akcja będzie rozgrywać się na odległych, myrtańskich południowych wyspach. Nowa grupa deweloperska postarała się uporządkować menu, by było przyjaźniejsze graczowi.
Więcej szczegółów dowiemy się zapewne targach Game Convention, gdzie Gothic 4: Arcania zostanie zaprezentowany. Producenci oferują nam moc niespodzianek, pomysłów i ciekawostek. Musimy teraz czekać tylko na premierę (być może) dzieła.

A oto kilka screenów z Gothic 4:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak prawdopodobnie będzie wyglądać walka:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Źródło : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryknow
Skazaniec
Skazaniec



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Myrtana
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 21:43, 30 Sie 2009 Temat postu:

z [link widoczny dla zalogowanych]
znalazłem takie informacje o gothic4

Podstawowe Informacje

- Arcania a Gothic Tale tworzona jest przez studio Spellbound, wydawcą zaś będzie JoWood.
- Oficjalna i ostateczna nazwa gry to '0Arcania a Gothic Tale' zarówno dla Europy jak i USA. Jednak można używać zwrotów: Gothic 4, G4, Gothic Arcania.
- Budżet na produkcję Gothic 4 wynosi 3.485.900 Euro.
- Gra zostanie wydana w całej Europie, a także w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
- Arcania a Gothic Tale ma zostać wydana już pod koniec 2009 roku.
- Ruszyła oficjalna strona Arcania a Gothic Tale: ArcaniA - A Gothic Tale


Fabuła

- W grze wcielamy się w całkowicie nową postać, o której hisrotii nie wiemy praktycznie nic. Wiemy że jest on bezimiennym rybakiem, a jego umiejętności bojowe i magiczne będą zerowe.
- Akcja Gothic 4 rozgrywa się 10 lat po zakończeniu znanym nam z Gothic'a 3.
- W Arcania a Gothic Tale pojawi się stary Bezimienny. Przyjmie imię Króla Rhobara 3 i ruszy ku podbojom. Jak się okazuje, Bezimienny nie jest wzorowym władcą. Wręcz przeciwnie, jego panowanie kojarzy się z tyraństwem, złem i okrucieństwem. Jednak nie robi tego z własnej woli. Został on opętany przez złe moce, silniejsze od Innosa i Beliara. Granicę królestwa Myrthany sięgają aż do południowych wysp.
- Grę rozpoczniemy w tawernie pod "Rozdartą Dziewicą" której właścicielką jest Murda.
- Prawdopodobnie wróci podział na rozdziały, ale ta informacja nie jest potwierdzona.



Świat Gry

- Podział na pory dnia i nocy - tak jak to miało miejsce w poprzednich częściach.
- Świat gry ma być stosunkowo duży. Nie większy niż też znany nam z Gothic 3, ale nie mniejszy niż w Gothic 2. Ujrzymy zarówno małe jak i duże miasta.
- Podróżowanie między wyspami będzie odbywało się najprawdopodobniej przy pomocy statków i teleportów. Ale z uzyskanych informacji od Spellbound dowiedzieliśmy się, że szykują coś jeszcze innego (latające maszyny?).
- Podczas gry dowiemy się nieco o "Niezbadanych krainach", ale ich nie zobaczymy. Ponadto zostaną dokończone niektóre wątki z poprzednich części jednak żaden z nich nie będzie się wiązał bezpośrednio z historią Beizmiennego.
- Bariera będzie podobna do tej z Gothic 1 z tą różnicą, że będziemy musieli się dostać do środka. Aczkolwiek nie ona będzie głównym wątkiem w fabule.
- Nie będziemy mogli zmieniać swojego wyglądu zewnętrznego. Chodzi nam o twarz, ale będą zadania w których będzie wymagana zmiana ubioru/pancerza.
- Prawdopodobnie pojawią się nowi bogowie - czyli oprócz Innosa, Adanosa i Beliara zobaczymy kogoś nowego ale nie zdziwmy się gdy w grze pojawią się tylko "nowi" bogowie.
- W grze pojawią się wszelkiego rodzaju pułapki.
- W grze pojawi się wątek miłosny w formie zadania pobocznego.
- Wielce prawdopodobne, że pojawią się turnieje rycerskie i walki na arenach.
- W Arcania a Gothic Tale będziemy mogli znaleźć szkoły magii a także uczyć się w nich.


Miasta i Obozy

- Pojawi się Obóz podobny do tego z Bractwa Śniącego, a jego nazwa wybrana przez fanów brzmi - Czarna Woda.
- Argaan - tak nazywać się będzie jedna z czterech wysp świata Arcania a Gothic Tale. Jedyne co o niej wiemy, to fakt iż jest objęta ona klątwą Króla Thorniara.
- Znamy również nazwy trzech miast, które wystąpią w Gothic 4. A są nimi: Thorniara, Setarrif oraz Stewark.
- Każde mieszkanie będzie miało drzwi i wejście do nich będzie teraz trudniejsze.
- Na pewno pojawią się miasta portowe. Ich celem będzie wysyłanie statków w podróż jak i ich przyjmowanie.


Postacie

- Na pewno spotkamy znanego nam już z poprzednich części: Lestera, Diega, Miltena, Laresa, Thorusa
- Zupełnie nowymi postaciami będą: Elgan, Feren, Murda, Belgor (mąż Murdy), Gonter, Ethorn - myśliwy, Dangar - uzdrowiciel, Ricklen, Leboras
- Kupcy będą podróżować między miastami. Będziemy mogli spotkać ich także w drodze do miasta i handlować z nimi.
- W grze na pewno pojawią się kobiety. W odróżnieniu od pozostałych części będą odgrywać ważną rolę.
- Postacie z poprzednich części zostaną postarzeni specjalnie dla wydarzeń w Arcania a Gothic Tale (chodzi tutaj o znane nam już osoby).
- Nasz bohater jak i inne postacie będą mogły zachorować na zwyczajne choroby.


Potwory, zwierzęta

- Napotkamy znane nam już bestie: Krwiopijców, Błotne Węże, Pełzacze, Polne Bestie; ale ich wygląd zostanie odświeżony.
- Całkiem możliwe, że będziemy podróżować konno, choć ta opcja stoi pod znakiem zapytania, ponieważ twórcy rozważają wszystkie możliwe środki transportu.
- W grze wystąpią unikatowe bestie takie jak Czarny Troll. W Arcania a Gothic Tale pojawią się również przywódcy stad tzw. bossowie; z taką sytuacją mieliśmy do czynienia w Gothic 2 np. Przywódca Stada Zębaczy.
- Możliwe, że poza ludźmi i orkami pojawią się nowe rasy np.: elfy.
- "Zwierzę wygląda niegroźnie i jest nam dobrze znane, ale w rzeczywistości w końcu może być skąpym potworem. Powiedziałem. Wink " opis EDL'a odnośnie jednej z bestii. Ciekawe co to za potwór ?
- Powietrze opanują w końcu ptaki, zaś w morzach spotkamy ryby i potwory morskie.
- Potwory będą się przemieszczać z jednego terenu do drugiego, w poszukiwaniu pokarmu.


Ekwipunek

- Pod znakiem zapytania stoi wystąpienie magicznej rudy w Gothic 4.
- Zostanie zaprezentowany nam zupełnie nowy ekwipunek.
- Bronie będą ulegały zniszczeniu.
- Gdy będziemy zbyt często parować ciosy to nasza tarcza ulegnie zniszczeniu.
- Obok mieczy pojawią się też inne bronie. Na teraz tyle mogę powiedzieć.
- Jedzenie będzie zawsze świeże i soczyste. Nie ulegnie zepsuciu.


Przyroda

- W grze odwiedzimy cztery różne wyspy; każda z nich posiada swój unikatowy klimat, faunę i florę.
- Pogoda będzie miała wyraźny wpływ na otoczenie np.: gdy pada deszcz strażnicy schowają się w pod dachem by uchronić się przed nim. Podobnie będzie z innymi ludźmi, ponadto możliwe że gdy wejdziemy w błoto nasze ubranie się "ubrudzi".
- Możliwe, że na drzewach będą rosły owoce. W takim wypadku każda z czterech wysp zaoferuje nam inną roślinność, a w tym inne owoce.
- W grze pojawi się 'Las Orków'.
- Będzie można ścinać niektóre drzewa i krzaki.
- Zapalona pochodnia zgaśnie w deszczu.
- Pogoda będzie miała istotny wpływ na naszą prędkość biegu i wytrzymałość.


Gildie

- W Arcania a Gothic Tale wystąpi gildia kupców - do niej należy chociażby Murda.
- Z opowiadań można dowiedzieć się o gildi myśliwych z Krwawej Doliny
- Pojawi się gildia podróżników, a ich przywódcą jest Cranglan
- Pewne jest, że w grze zobaczymy Paladynów.
- Możliwe, że na morzach dzielących wyspy spotkamy piratów.
- Pojawią się tajne organizacje takie jak np: Gildia Złodziei w Gothic 2.


Umiejętności

- Zostanie ulepszony system umiejętności i sterowania. Spellbound zapewnia jednak, że będziemy mieli do wyboru układ klawiszy z poprzednich części.
- Prawdopodobnie będzie możliwość wspinaczki na drzewa jak i na inne elementy występujące w grze.
- W Gothic 4 ponownie zobaczymy pasek wytrzymałości znany nam z Gothic 3.
- Całkiem możliwe, że po zjedzeniu, wypiciu "czegoś" lub mieszaniu różnego pokarmu będziemy mieli przed monitorem niewyraźny obraz, a bohatera będzie brało na wymioty.
- W Arcania a Gothic Tale zobaczymy nowy system obrażeń. Bardziej dokłądny. Po uderzeniu kogoś w rękę osoba poszkodowania nie będzie mogła wykonywać szybkich ruchów a broń pozostawi po sobie wyraźny ślad na ciele przeciwnika.
- Gdy walczymy jakąś bronią, podczas jej użytkowania doskonalimy się w jej obsługiwaniu, dzięki czemu bohater walczy o wiele lepiej i zadaje większe obrażenia.
- Będziemy mieli możliwość nauki pisania i czytania. Pisać będziemy mogli na kamieniach, kartkach.
- Nasz bohater czasem będzie musiał nabyć umiejętności oszusta, by wykonać daną misję.
- Będziemy mogli rzucać przedmiotami codziennego użytku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryknow dnia Pią 14:56, 11 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin