Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

:: Rhobar III

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
patryknow
Skazaniec
Skazaniec



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Myrtana
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 14:43, 11 Wrz 2009 Temat postu: :: Rhobar III




Jeden człowiek odmienił losy wielu setek



Słowa te nie tylko pięknie brzmią, ale także wiele znaczą. Wiemy, że dotyczą Bezimiennego, człowieka, z który podróżujemy od tak dawna, a o którym nie wiele wiemy. Jego historie znamy od pewno momentu, a mianowicie od pierwszej części sagi Gothic, gdy został zesłany jako więzień do kolonii karnej w Khorinis. Od tamtej pory przebywał z nami na kontynencie, gdzie rozgrywa się akcja Gothic 3. Każdy fan serii, chciałby ujrzeć go także w następnej części sagi. Wiemy już, że nie będzie to postać, którą będziemy kierować, a bezimienny znany z poprzednich części wcieli się w tyrana. Tak, tyrana. Bohatera opętają złe moce, może nawet silniejsze od mocy Innosa, Adanosa czy Beliara (może z tym ma powiązanie amulet Śniącego?). Rhobar III, takie imię przyjmie Bezimienny w Arcania a Gothic Tale, prowadzi krwawe podboje i podporządkowuje sobie wszystkie okoliczne obszary pod berłem Królestwa Myrthany. Jego wojska dochodzą do granic z południowymi wyspami i tam jego agresja się kończy, a raczej kończą się dostępne informacje na temat Arcania a Gothic Tale. Bo nie wiemy, czy Bezimienny wkroczył na wyspy, czy też czeka na odpowiedni moment. Tego dowiemy się z czasem. To już wszystko, co udało się zebrać i napisać o Bezimiennym w Gothic 4.

Teraz powrócimy do przeszłości, opiszemy historię Bezimiennego. Pierwszy raz zobaczyliśmy go w filmiku wprowadzającym do Gothic'a 1. Widzimy, jak nasz bezimienny prowadzony do kolonii karnej w Khorinis, dowiaduje się, że został skazany na dożywocie. Nie wiemy jednak, za co trafił do owej kolonii. To wiedzą tylko twórcy gry. W czasie czytania wyroku do bezimiennego podchodzi mag podając mu list, który ma przekazać magom ognia. Po chwili bezimienny ląduje w jeziorku za barierą, gdzie zostaje przywitany w dość brutalny sposób przez strażników kolonii. Powróćmy jednak do akcji we filmie. Bohater spotyka cienia Diego, który opowiada mu o sytuacji i zaprasza do Starego Obozu. Bezimienny zapoznaje się z Kolonią i staje przed ciężkim wyborem, musi wybrać Obóz do którego dołączy. Jak wspomniałem, do wyboru są trzy: Stary oraz Nowy Obóz i Sekta na bagnie.
Ponadto podczas przygód zapoznaje się ze światem, zwiedza, wykonuje zadania dla wpływowych postaci i zawiera nowe znajomości, które nie zawsze kończą się dobrze. Z czasem poznaje różne plany zniszczenia bariery (która otacza kolonię), wypełnia zadania z tym związane najpierw dla Sekty, a potem dla Magów Wody z Nowego Obozu.. W końcu poznaje Nekromantę Xardasa, który wyjawia mu jedyny skuteczny plan obalenia bariery, wymagający pokonania Śniącego. Demona przebudzonego przez orków na terenie kolonii. Nasz bohater wkrótce wyrusza go pokonać.

Kończą się wydarzenia z Gothic 1, i zaczyna przygoda znana z drugiej części serii. Na filmiku wstępnym widzimy, że po pokonaniu Śniącego Świątynia się zawala, a bezimienny ląduje pod gruzem. Miesiąc później Xardas przywołuje go do swojej nowej wieży. Bohater traci większość swoich umiejętności, częściowo zanika mu pamięć, nie ma też żadnego ekwipunku. Dostaje natomiast od Xardasa zadanie: musi zdobyć Oko Innosa i pokonać smoki zagrażające wyspie Khorinis, które przywołał Śniący opuszczając nasz świat. Bezimienny wyrusza najpierw do miasta Khorinis, gdzie najpierw musi wybrać jedną z wpływowych organizacji, aby mieć szanse zdobyć artefakt. Na wyspie istnieją trzy wpływowe gildie: Straż Miejska, Najemnicy i Magowie Ognia. Z czasem w każdej z nich można awansować, i tak Strażnik Miejski zostaje Paladynem, Najemnik, Łowcą Smoków a Mag, Arcymagiem. Bezimienny wypełnia zadania, poznaje nowych ludzi i zyskuje coraz większy szacunek.
Wkrótce wyrusza do Górniczej Doliny (stara kolonia karna) by zdobyć dowody na istnienie smoków. Gdy mu się to udaje, wraca do Khorinis, gdzie po pewnych komplikacjach zdobywa Oko Innosa i przywraca mu moc. Bohater czym prędzej rusza ponownie do Górniczej Doliny, by zdobyć sławę pokonując smoki. Gdy triumfalnie wraca do miasta Khorinis, dowiaduje się, że zło nie zostało całkowicie pokonane bohater musi jeszcze po płynąć na wyspę niedaleko Khorinis zwaną Dworem Irdorath, by całkowicie pokonać zło. By tego dokonać. musi zdobyć statek, załogę składającą się z zaufanych przyjaciół bohatera i kapitana. Dopiero potem bezimienny z ekipą rusza na wyspę, gdzie czeka na niego cała zgraja orków i ostatni przeciwnik: Smok Ożywieniec, tak samo bezimienny jak nasz bohater. Po pokonaniu smoka pojawia się Xardas przechwytując całą jego moc i znika. Z Dworu Irdorath Bezimienny odpływa wraz z załogą.
Tu zaczyna się akcja Gothic 3. Po dopłynięciu na kontynent okazuje się, że opanowali go orkowie, a przetrwało jedynie ostatnie miasto ludzi. Tym razem Bezimienny może opowiedzieć się po stronie orków lub buntowników. Po wyborze bohater spełnia zadania, zyskuje reputacje i odnajduje Xardasa. Potem musi zdobyć tzw. Artefakty Adanosa. I gra się już powoli kończy, po zdobyciu Artefaktów. Bezimienny może walczyć za Innosa, Beliara lub odejść z Xardasem. Wybierając drogę Innosa lub Beliara Bezimienny staje się władcą Myrthany i teraz zaczyna się przygoda, tyle, że w nowym ciele. A nasz stary Bezimienny przyjął imię Rhobara III.


A na koniec pewien cytat:

”A człowiek pokonał bestie która wróciła do Królestwa Beliara..." - czy teraz bestią będzie Bezimienny ?

z [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez patryknow dnia Pią 18:15, 02 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin