Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

zadania

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
patryknow
Skazaniec
Skazaniec



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Myrtana
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 21:26, 09 Wrz 2009 Temat postu: zadania

Bandyci Cavalorna

Zleceniodawca: Cavalorn
Doświadczenie: 250
Myśliwy Cavalorn został napadnięty przez bandytów. Ich łupem padł list do Magów Wody, który możemy wraz z myśliwym
odzyskać. Za nim jednak cokolwiek się stanie, warto porozmawiać z bandytą przy schodach. Odpowiednio przeciągając rozmowę, można będzie ostrzec go przed Cavalornem. Teraz można wrócić do myśliwego i ruszyć na rozprawę z bandytami.

Człowiek z opaską na oku

Zleceniodawca: Greg
Doświadczenie: 550
Przed bramami miasta można spotkać tajemniczego człowieka pragnącego za wszelką cenę dostać się do miasta Khorins. Odrzuca on możliwość wejścia za pokazaniem glejtu, otrzymanego wcześniej od Canthara. Nie chce dać łapówki i nie korzysta z pomysłu zbierania ziół. Jedynym sposobem jest oddanie mu stroju roboczego, który możemy kupić, lub ukraść z pobliskiej farmy Lobarta.

Przechodząc nieopodal tawerny Martwa Harpia między klasztorem Magów Ognia i włościami Onara, ponownie spotkamy Grega. Należy udać się z nim do jednej jaskini i przynieść mu zakopany przez niego w niej łup. Jaskinia jest opanowana przez gobliny, dlatego lepiej uważać. Sakiewka znajduje się w miejscu oznaczonym czerwonym krzyżykiem, aby kopać potrzebny jest kilof. Po zwróceniu Gregowi jego własności powie nam, że w okolicy zakopał więcej swoich łupów. Aby je odnaleźć trzeba się udać:
1. Na wyspę pobliskiego jeziora, gdzie w zaroślach znajdziemy czerwony krzyżyk.
2. Do małej kotliny przy kamiennych schodach, gdzie nieopodal obozują bandyci. Krzyżyk znajduje się wśród drzew, przy skałach.
3. Za stodołę farmera Bengara. Farma znajduje się na płaskowyżu.
4. W pobliże dwóch wodospadów, zaraz przy wejściu do Górniczej Doliny – naprzeciw wejścia.
Greg czeka na skrzyżowaniu dróg między dworem Onara i farmą Sekoba. Oddajemy mu jego rzeczy.

Następne spotkanie z Gregiem odbędzie się w nieco niezręcznej sytuacji w kryjówce bandytów na skałach za farmą Onara. Kiedy ci zaatakują Bezimiennego Greg pomoże nam w walce. Po rozprawieniu się z bandziorami dowiemy się, że Greg jest przywódcą piratów ukrywających się w niezbadanej części wyspy

Dostawa Baltrama

Zleceniodawca: Baltram po spotkaniu ze Skipem
Doświadczenie: 150
Handlarz z miejskiego targowiska Baltram wymienia towary z piratami. Jeżeli wcześniej odnaleźliśmy pirata Skipa (przebywa na plaży za miastem), możemy przydać mu się jako kurier. Baltram chce by ktoś dostarczył przesyłkę dla Skipa i przyniósł za nią trzy butelki rumu. Udajemy się na plaże ponownie by oddać przesyłkę i wracamy z towarem do Baltrama.

Gdzie są zaginieni ludzie?

Zleceniodawca: Vatras
Doświadczenie: 450
Zadanie zaczynamy od rozmowy z Magiem Wody Vatrasem, który przebywa na Placu Świątynnym w Khorins. Poszukiwania należy rozpocząć od Dzielnicy Portowej z której zniknęło najwięcej ludzi. Należy porozmawiać z Kardifem – gospodarzem portowej tawerny. Ten da nam namiar na sprzedawcę ryb - Halvora, który insynuuje, że ludzie są porywani. W czasie wykonywania zadania można dołączyć do Gildii Złodziei. Jej przywódczyni Cassia mówi o plaży za miastem. Aby się tam dostać należy płynąć wzdłuż skał zaraz przy wejściu do kanałów. Tam przebywa pirat Skip, który opowie nam co się dzieje z zaginionymi. Podaje on też imię jednego z członków grupy, Dextera, przywódcy bandytów w Khorinis, oraz dawnego znajomego z Kolonii, człowieka odpowiedzialnego za listy gończe z facjatą Bezimiennego. Znaleźć go można nieopodal gospodarstwa Onara, na skałach gdzie znajduje się obóz bandytów. Aby bezpiecznie przejść należy podać imię Dextera strażnikowi na moście. Dexter znajduje się w jednej z chat. Niestety, mimo dawnej znajomości nie obejdzie się bez konieczność zmierzenia się z nim (przy okazji z reszto bandytów). Dexter będzie miał przy sobie rozkazy od Kruka, które należy pokazać Vatrasowi, by ukończyć zadanie.

Handlarz bronią dla bandytów

Zleceniodawca: Vatras
Doświadczenie: 600
W celu przystąpienia do Wodnego Kręgu pomocne może się okazać rozwiązanie zagadki handlarza, który dostarcza broń bandytom. Kwatermistrz Martin, który przebywa w porcie razem z Paladynami opowie nam o szczegółach. Wiadomo, że handlarz jest wpływową osobą i zaopatrzył bandytów w spory zapas uzbrojenia. Bandyci blokują teraz drogi między farmami, należy się więc tam udać.
Łotry zaszyli się na moście między farmą Akila, a gospodą Pod Martwą Harpią. Jest ich aż pięciu.. Najlepiej zakupić u Ignaza – alchemika z Dzielnicy Portowej zaklęcie przemiany w smoczego zębacza. W tej formie bez problemu można pokonać bandytów. Przy wozie można znajdują się pałasze oznaczone literą F. Zabieramy jeden i udajemy się w kierunku gospody. Kierujmy się w stronę włości Onara i trzymamy się ściany skalnej. Podążając wzdłuż niej natrafimy w lesie na obozowisko bandytów. Po rozprawieniu się z nimi należy zabrać list potwierdzający dostawę, pierścień gildii morskich Araxos, oraz list pożegnalny Luci, który przyda się w trakcie wykonywania innego zadania. Mając wszystkie dowody można udać się z powrotem do Khorins. Za nim jednak powrócimy się do Martina, warto odwiedzić Fernando, którego znajdziemy w Górnym Mieście. Z dowodami meldujemy się u Martina, a następnie u Vatrasa.

Kamienie teleportacyjne

Zleceniodawca: -
Doświadczenie: 300
Nieopodal bram Khorins wśród drzew w ukrytej jaskini znajduje się kamień teleportacyjny. Jest on strzeżony przez orka i prowadzi do zamkniętych drzwi nieopodal gospody Orlana. Ten po rozmowie da nam klucz do jaskini, skąd przez kolejny kamień można przenieść się do ruin w których przebywają Magowie Wody. Aby zakończyć zadanie należy porozmawiać z Meldarionem, który wręczy klucz do pomieszczenia z ostatnim kamieniem teleportacyjnym. Następnie wystarczy go przekroczyć.

Kamienne tablice

Zleceniodawca: Vatras
Doświadczenie: 30 + 30 sz. za każdą szarą tabliczkę powyżej 10 tabliczek +1 many za kolejne
Magowie Wody prowadzą badania nad starożytną kulturą Budowniczych i kupią każdą kamienną tabliczkę. Zajmuje się tym Vatras w Khorins. Do dziesięciu oddanych tabliczek zapłaci miksturami. Później trwale będzie podnosił manę Bezimiennego, co jest bezcenne dla Magów Ognia.

Lucia

Zleceniodawca: Bromor
Doświadczenie: 200
Bromor, właściciel Czerwonej Latarni stracił jedną ze swoich dziewczyn. Lucia znikneła bez śladu, zabierając Bromorowi jego złotą misę i chyba tylko dlatego wciąż o niej pamiętał. Lucia wedle podejrzeń uciekła z jednym z klientów – Elvrichem, czeladnikiem stolarza Thorbena. W istocie zostali porwani i rozdzieleni. Lucia zostawiła list w jednym z obozów Bandytów, do którego można dojść idąc w kierunku włości Onara. Zaraz przy pierwszym posterunku Najemników należy podążyć do lasu, blisko ściany skalnej. Teraz wystarczy dojść do obozowiska, gdzie w namiocie znajduje się własność Bromora i list pożegnalny Lucii.
Nie ma jej już w Khorins, wraz z bandytami udała się do Jarkendaru, gdzie dopiero tam będziemy mogli ją odnaleźć. W późniejszej części rozgrywki spotkamy ją w Dolinie Budowniczych, w obozie bandytów.

Magowie Wody

Zleceniodawca: Cavalorn
Doświadczenie: 100
Podczas rozmowy z Cavalornem zapytajmy o Magów Wody. Jak się okazuje wszyscy oni znajdują się w ruinach na wschodzie wyspy. Aby dowiedzieć się więcej należy porozmawiać z Vatrasem, Magiem Wody z Khorins. Zleca on dostarczenie ornamentu Laresowi, ten z kolei musi go zanieść Saturasowi w ruinach. Korzystając z okazji można się z nim zabrać.
Po dołączeniu do Wodnego Kręgu Vatras za pośrednictwem Bezimiennego dostarczy list polecający do Saturasa, dostarczenie którego oznaczać będzie zakończenie zadania.

Pomoc dla Laresa

Zleceniodawca: Lares
Doświadczenie: 150
Aby wyruszyć z Laresem należy załatwić mu zastępstwo w Dzielnicy Portowej. W tym celu Lares daje swój pierścień z akwamarynem i kieruje Bezimiennego na targowisko. Tam jeden z kupców Baltram – członek Kręgu może zastąpić Laresa w porcie. Do czasu przystąpienia do Kręgu można zachować pierścień Laresa. Później należy mu go oddać.

Portal

Zleceniodawca: Nefarius
Doświadczenie: 800
Magowie Wody zamierzają otworzyć portal prowadzący do nieznanej części wyspy. Aby tego dokonać potrzebny im jest klucz, który niegdyś podzielono na cztery części i umieszczono w różnych miejscach Khorinis. Nefarius wręczy nam mapę, na której zaznaczono dawne położenie budowli, w których powinny znajdować się ornamenty.
1. W poszukiwanie pierwszego ornamentu należy się udać do farmę Lobarta, za którą jest jeden z kamiennych kręgów. Na miejscu jest już Cavalorn, który dostał to samo zadanie. Aby uruchomić mechanizm, należy nacisnąć trzy przyciski znajdujące się w różnych miejscach na kolejnych kamieniach. Niekiedy są one dobrze ukryte i trzeba kilkukrotnie okrążyć kamienie, za nim się je znajdzie. Kiedy już wciśniemy wszystkie przyciski Cavalorn powie nam, że ktoś już grzebał przy kamieniach, a ornament zabrali Paladyni. Udajemy się do Górnego Miasta i rozmawiamy z Lordem Hagenem, który bez problemów odda
fragment klucza.
2. Drugi kawałek klucza do portalu znajdziemy tuż przy farmie Sekoba, w identycznie wyglądającej budowli, jak na farmie Lobarta. Tym razem zaatakuje nas kamienny strażnik. Twardy z niego przeciwnik, jednak z pomocą chłopów z pola nie powinien stanowić problemu.
3. Trzeci ornament znajduje się w lasach za farmą Akila. To bardzo niebezpieczne miejsce do którego nie należy się zapuszczać nie mając odpowiedniej ilości doświadczenia. Możemy zwrócić się o pomoc do Laresa, który pomoże w rozprawieniu się z bestiami z lasu. Ornament znajduje się w kamiennym kręgu, należy go uruchomić naciskając trzy przyciski i pokonując kamiennego strażnika.
Po zdobyciu wszystkich części powracamy do Nefariusa i oddajemy mu fragmenty klucza. Ten wraz z innymi Magami Wody naprawi
ornament, dzięki któremu będzie możliwe otwarcie portalu. Miejsce na umieszczenie klucza znajduje się po jego lewej stronie.

Problemy ze strażą

Zleceniodawca: Farim
Doświadczenie: 150
Rybak Farim ma problemy ze strażnikami miejskimi którzy „konfiskują” jego ryby. Aby się to więcej nie powtórzyło należy porozmawiać z Martinem, kwatermistrzem stojącym nieopodal skrzyń. Następnie powrócić do Farima z dobrymi wiadomościami.

Riordian

Zleceniodawca: Saturas
Doświadczenie: 50
Saturas chce się widzieć z Riordianem. Poprosi nas o poinformowanie o tym Maga Wody. Znajdziemy go w głebi krypty.

Stara chata Cavalorna

Zleceniodawca: Cavalorn
Doświadczenie: 660
Na drodze z wieży Xardasa do miasta spotkamy Cavalorna. Jeżeli poinformujemy go, że celem naszej podróży jest powrót do Górniczej Doliny, poprosi nas
sprawdzenie, czy jego dawna chata jescze istnieje. Zadanie to można wykonać dopiero w drugim rozdziale. Będąc już w Górniczej Dolinie nie będzie problemu ze znalezieniem chaty, gdyż odnajziemy ją podczas wykonywania zadania dla Garonda. Znajduje się ona przy jaskini w któreh znajduje się paladyn Marcos. W chacie znajduje się sakiewka Cavalorna, którą należy mu zwrócić.

Ułatwione przyjęcie do klasztoru

Zleceniodawca: Daron
Doświadczenie: 300
Vatras może pomoc w dostaniu się do klasztoru w uproszczonym trybie. W tym celu należy odnaleźć Maga Ognia Darona przebywającego na targowisku. Zleci on nam odnalezienie cennego posążka. Figurka owa weszła w posiadanie goblinów. Udajemy się do jaskini znajdującej się niedaleko gospody Martwa Harpia, na drodze do włości Onara. Jeden z goblinów w niej przebywający będzie miał posążek. Aby zostać dopuszczonym do klasztoru należy jeszcze mieć
owce. W tym celu udajemy się na farmę Onara. Za domem właściciela rozmawiamy z Pepe. Za sto sztuk złota wejdziemy w posiadanie Betty, z którą udajemy się do klasztoru. Warto pamiętać że owca nie jest tak szybka jak Bezimienny, więc co chwila należy jej pilnować. Przed bramą klasztoru oznajmiamy Pedrowi że mamy posążek, dzięki czemu nie musimy płacić tysiąca złotych monet. Posążek oddajemy Goraxowi, którego znajdziemy w jednej z komnat.

Ułatwione przyjęcie do najemników

Zleceniodawca: Cord
Doświadczenie: 300
Aby zyskać łatwiejszy start wśród Najemników należy porozmawiać z Laresem znajdującym się w porcie. Wyśle on nas do Corda, który przebywa na damie Onara, po prawej stronie domu właściciela ziemskiego. Najemnik wyśle nas do obozu bandytów znajdującego się na pobliskiej górze. W zamian jednak chce by spenetrować Górską Fortecę w której przebywają Bandyci. Strażnikowi orzy bramie podajemy imię Dextera, a następnie rozmawiamy z hersztem bandy. Kiedy ponownie do niego zagadamy rozpocznie się wałka z bandytami, pomaże nam w niej pirat Greg. Teraz wystarczy wrócić do Corda i poinformować go o wykonaniu zadania.

Ułatwione przyjęcie do straży miejskiej

Zleceniodawca: Martin
Doświadczenie: 400
Jeśli zamierzamy w ekspresowym tempie znaleźć się w straży miejskiej, a nie posiadamy nawet obywatelstwa, udajemy się do Laresa. Najemnik opowie
nam o Martinie kwatermistrzu, osobie która może pomóc szybciej dostać się do straży. Martin będzie chciał abyśmy pilnowali skrzyń w nocy, w których ktoś majstruje. Gdy powrócimy na miejsce o północy natkniemy się na Rangara. Po rozmowie ze złodziejaszkiem udajemy się do gospody Kardifa, by powiedzieć Martinowi kto grzebie w jego rzeczach. Następnie z listem jaki otrzymamy od kwatermistrza udajemy się do Lorda Andre przebywającego w koszarach miejskich.

Wiadomość

Zleceniodawca: Vatras
Doświadczenie: 300
Vatras wręczy nam list do Saturasa, o którego w późniejszym etapie gry upomni się przywódca Magów Wody.

Wodny Kręg

Zleceniodawca: Cavalorn
Doświadczenie: 1150
O istnieniu Wodnego Kręgu dowiemy się od Cavalorna, który na początku zostaje napadnięty przez bandytów. Aby dołączyć do Kręgu należy pomóc Cavalornowi oraz porozmawiać z Magiem Wody – Vatrasem, który przebywa w Khorins, oraz oddać mu przesyłkę którą pierwotnie miał dostarczyć myśliwy. Członkiem Wodnego Kręgu można zostać dopiero po dostaniu się do jednej z gildii, dostarczeniu wiadomości Xardasa do Lorda Hagena, oraz wypełnieniu jednego z dwóch zadań zleconych przez Maga Wody.
Gdy wszystkie warunki zostaną wykonane Vatras zdradza miejsce spotkania członków Kręgu. Daje on również pierścień z Akwamarynem – znak rozpoznawczy. Spotkanie odbędzie się w kwaterze głównej Kręgu – Gospodzie pod Martwą Harpią, znajdującą się między klasztorem Magów Ognia i włościami Onara. Otrzymamy zbroję Wodnego Kręgu, oraz broń – pikę. Jako oficjalny członek Kręgu należy zameldować się u Vatrasa, by zakończyć zadanie.

Zaginieni ludzie

Zleceniodawca: Bosper
Doświadczenie: -
Chcąc zatrudnić się u Bospera, musisz najpierw udać się na polowanie i przynieść mu sześć wilczych skór. W tej okolicy nie trudno znaleźć wilki. Kiedy już będziesz miał skóry, zostaniesz przyjęty. Możesz skorzystać z pomocy kręcącego się w pobliżu Bartoka i wybrać się z nim na polowanie.

Zioła dla Constantina

Zleceniodawca: Grom
Doświadczenie: 25-250
W dolince na południe od posiadłości Onara znajdziesz myśliwego Groma. Kiedy z nim porozmawiasz, okażę się, że jest głodny. Przynieś mu mleko, chleb i szynkę, a zdobędziesz troche punktów doświadczenia oraz będziesz mógł się od niego nauczyć sztuki oprawiania zdobyczy.

Złota misa Bromora

Zleceniodawca: Thekla
Doświadczenie: 250
Po tym, jak spuścisz lanie Bullko, kucharka Thekla poczęstuje cię gulaszem. Jak będziesz chciał więcej, wyśle cię do uzdrowicielki Sagitty po zioła. Udaj się do Sagitty i przynieś zioła Thekli, a otrzymasz kolejną porcję smakowitego posiłku.

z [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin