Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

potwory

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
patryknow
Skazaniec
Skazaniec



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Myrtana
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 21:18, 09 Wrz 2009 Temat postu: potwory

Bagienny Golem


Od Kamiennego Golema wyróżnia sie silniejszym pancerzem. Bagienne golemy można spotkać jedynie w dolinie Jarkendar. Większość z nich zamieszkuje wielkie bagno na wschodzie.
Poziom 25, Pz.250, Zr.125, Si.125, Mn.0, pancerz: 125-250-125-125, Pd.250, atak: "łapami", trofea: serce bagiennego golema (magiczne)

Bagienny szczur


Mało wymagający stwór, wolny i łatwy do pokonania. Spotkać go można w dolinie Jakrendar, głównie na bagnie.
Poziom 12, Pz.120, Zr.60, Si.60, Mn.0, pancerz: 60-10-60-0, Pd.120, atak: gryząc, trofea: 2x surowe mięso

Bagienny truteń


Łatwy do pokonania przeciwnik. W walce z trutniami dobrze sprawuje się broń dystansowej, gdyż w chwili śmierci "automatycznie" wydzielają truciznę odbierającą punkty życia naszego bohatera. Występują jedynie na bagnach, w Jarkendar i w Górniczej Dolinie.
Poziom 10, Pz.100, Zr.50, Si.50, Mn.0, pancerz: 50-0-50-0, Pd.100, atak: jadem

Brzytwiak


Brzytwiaki zazwyczaj polują w stadach, dlatego też nawet bardzo doświadczony wojownik może mieć ogromne problemy z pokonaniem ich. Okazy trafiają się jedynie w dolinie Jarkendar, głównie w kanionie. Zanim udamy się w te rejony, warto przedtem zabrać ze sobą kilku doświadczonych piratów.
Poziom 22, Pz.180, Zr.90, Si.90, Mn.0, pancerz: 90-90-90-0, Pd.220, atak: gryząc, trofea: 4x pazury, 2x kły

Chrząszcz



Nieszkodliwy mały owad. Żyje, drepta i nikogo nie atakuje. Jego współczynniki są prawie zerowe, po zabiciu tego stworzonka dostajemy 10 punktów doświadczenia i kawałek owadziego mięsa jako trofeum.

Cieniostwór



Poziom 30, Pz.300, Zr.150, Si.150, Mn.0, pancerz: 125-75-125-30, Pd. 300, atak: ciałem, trofea: skóra cieniostwora, róg cieniostwora, 2x kły, 4x pazury, 2x surowe mięso

Szkielet cieniostwora



Poziom 40, Pz.400, Zr.200, Si.200, Mn.0, pancerz: 150-200-150-20, Pd.400, atak: ciałem

Demon



Poziom 50, Pz.500, Zr.250, Si.250, Mn.200, pancerz: 175-175-175-175, Pd. 500, atak: ognisty oddech i łapy, trofea: serce demona (magiczne), mikstury i przedmioty do tworzenia run

Ognisty demon


Atakiem przypominają szarżę cieniostwora. Zamieszkują starą bibliotekę w kanionie, na południu doliny Jarkendar.
Poziom 30, Pz.300, Zr.150, Si.150, Mn.0, pancerz: 150-200-150-75, Pd.300, atak: ciałem

Książę demonów



Poziom 60, Pz.600, Zr.300, Si.300, Mn.200, pancerz: 100-100-50-50, Pd.600, atak: ognisty oddech i łapy, trofea: serce demona (magiczne), mikstury

Dzik


Mimo, iż otrzymujemy za niego niewiele punktów doświadczenia, to pokonanie dzika w pierwszym rozdziale gry nie jest łatwym zadaniem. Zbliżając się do tego osobnika lepiej posiadać odpowiedni pancerz i oręż. Dziki występują w Khorinis i w Górniczej Dolinie.
Poziom 6, Pz.100, Zr.50, Si.50, Mn.0, pancerz: 50-0-50-0, Pd.60, atak: rogami, trofea: surowe mięso

Goblin



Poziom 3, Pz.20, Zr.5, Si.5, Mn.0, pancerz: 0-0-0-0, Pd.30, atak: broń, trofea: laga, nieraz złoto i łupy

Gobliński wojownik



Poziom 15, Pz.75, Zr.75, Si.75, Mn.0, pancerz: 75-75-75-0, Pd.150, atak: broń, trofea: laga, zardzewiały miecz, nieraz złoto i łupy

Czarny Goblin



Poziom 15, Pz.75, Zr.75, Si.75, Mn.0, pancerz: 75-75-75-0, Pd.150, atak: broń, trofea: laga, nieraz złoto i łupy

Harpia



Poziom 18, Pz.180, Zr.90, Si.90, Mn.100, pancerz: 90-40-90-30, Pd.180, atak: łapami/pazurami

Jaszczur



Poziom 12, Pz.120, Zr.60, Si.60, Mn.0, pancerz: 100-100-100-0, Pd.120, atak: gryząc, trofea: 2x pazury

Ognisty jaszczur



Poziom 30, Pz.300, Zr.150, Si.150, Mn.0, pancerz: 150-150-150-0, Pd.300, atak: ognisty oddech, trofea: język ognistego jaszczura (smoka), 2x pazury

Jaszczuroczłek



Poziom 35, Pz.250, Zr.130, Si.130, Mn.0, pancerz: 130-130-130-65, Pd.350, atak: broń, trofea: jaszczurzy miecz

Kamienny Golem



Poziom 25, Pz.250, Zr.125, Si.125, Mn.100, pancerz: 100-150-100-100, Pd.250, atak: "łapami", trofea: serce kamiennego golema (magiczne)

Kamienny strażnik


Strażnicy pradawnej cywilizacji. Z daleka sprawiają wrażenie nieruchomych posągów. Przystępują do ataku, gdy w pobliżu pojawi się nieproszony gość lub zostanie zaatakowany, zależnie od poziomu agresji. Z początku kamienni strażnicy mogą się wydawać mocnymi przeciwnikami - podobnie jak w walce ze zwierzętami, przed ich ciosami nie uchroni zwykły blok - jednak stają się coraz słabsi w myśl zasady: "im większy poziom i siła, tym przeciwnik mniej podoła".
Poziom 18, Pz.180, Zr.90, Si.90, Mn.0, pancerz: 90-140-90-90, Pd.180, atak: kamiennymi "łapami"

Kąsacz


Niebezpieczne i szybkie bestie. Jeden kąsacz nie sprawi nam większego problemu, ale rzadko atakują samotnie. Natomiast ich całe stado jest zagrożeniem nawet dla bardzo doświadczonej postaci. Można je spotkać w kanionie.
Poziom 12, Pz.120, Zr.60, Si.60, Mn.0, pancerz: 60-60-60-0, Pd.120, atak: gryząc, trofea: 2x surowe mięso

Kretoszczur



Poziom 5, Pz.50, Zr.25, Si.25, Mn.0, pancerz: 25-25-25-0, Pd.50, atak: gryząc, trofea: surowe mięso

Krwiopijca



Poziom 6, Pz.40, Zr.20, Si.20, Mn.0, pancerz: 20-20-20-0, Pd.60, atak: żądło, trofea: 2x skrzydła, żądło

Mały krwiopijca



Poziom 3, Pz.20, Zr.5, Si.5, Mn.0, pancerz: , Pd.30, atak: żądło, trofea: żądło, skrzydła

Lodowy golem



Poziom 45, Pz.450, Zr.225, Si.225, Mn.100, pancerz: 160-210-160-160, Pd.450, atak: magia i łapy, trofea: serce lodowego golema

Ognik



Poziom 6, Pz.40, Zr.20, Si.20, Mn.100, Pd.60, atak: magia

Ognisty golem



Poziom 40, Pz.400, Zr.200, Si.200, Mn.100, pancerz: 150-200-150-150, Pd.400, atak: "łapami", trofea: serce ognistego golema

Olbrzymi Szczur



Poziom 3, Pz.30, Zr.15, Si.15, Mn.0, pancerz: 15-0-15-0, Pd.30, atak: gryząc, trofea: surowe mięso

Młody Olbrzymi Szczur



Poziom 3, Pz.10, Zr.5, Si.5, Mn.0, pancerz: 5-5-5-0, Pd.30, atak: gryząc, trofea: surowe mięso

Ork wojownik



Poziom 30, Pz.300, Zr.150, Si.100, Mn.0, pancerz: 150-150-150-20, Pd.300, atak: broń, trofea: lekki orkowy topór, nieraz mikstury i złoto

Ork Elita



Poziom 45, Pz.450, Zr.225, Si.125, Mn.0, pancerz: 160-160-160-100, Pd.450, atak: broń, trofea: orkowy miecz wojenny, czasami skóra warga, złoto a nawet smoczy korzeń i inne

Ork Pułkownik/Herszt



Poziom 45, Pz.450, Zr.225, Si.125, Mn.0, pancerz: 160-160-160-100, Pd.450, atak: broń, trofea: orkowy miecz wojenny, klucz orka pułkownika, złoto

Ork Szaman



Poziom 35, Pz.360. Zr.100, Si.100, Mn.100, pancerz: 130-130-130-65, Pd.350, atak: broń, trofea: lekki orkowy topór, nieraz mikstury i złoto

Ork ożywieniec



Poziom 40, Pz.400, Zr.200, Si.100, Mn.0, pancerz 150-150-150-0, Pd.400, atak: broń, trofea: średni orkowy topór

Owca



Może nie jest to przeraźliwy potwór, ale jednak zwierzę. Owcami zajmują się pasterze, stanowią także łatwy kąsek dla wilków. Można ją porównać do chrząszcza. Za zabicie owieczki dostaje się 10 punktów doświadczenia i surowe mięso jako trofea, jednak kto by próbował ruszyć te niewinne stworzenia?.

Pan Cienia



Poziom 40, Pz.400, Zr.100, Si.105, Mn.200, pancerz: 200-200-150-50, Pd.400, atak: broń, trofea: sporo złota, miecz dwuręczny, kość szkieletu

Pełzacz



Poziom 12, Pz.120, Zr.60, Si.60, Mn.0, pancerz: 60-60-60-0, Pd.120, atak: szczypce i odnóża, trofea: płytki pancerza pełzacza, żuwaczki pełzacza (odnawiają punkty many)

Pełzacz wojownik



Poziom 18, Pz.180, Zr.90, Si.90, Mn.0, pancerz: 90-90-90-0, Pd.180, atak: szczypce i odnóża, trofea: płytki pancerza pełzacza, żuwaczki pełzacza (dodają punkty many)

Polny pełzacz


Odmiana Pełzacza żyjąca na polach i pastwiskach. Spotkać go można wyłącznie w dolinie Jarkendar. W odróżnieniu od innych pełzaczy ten insekt występuje także poza kopalniami.
Poziom 15, Pz.150, Zr.75, Si.75, Mn.0, pancerz: 75-75-75-0, Pd.150, atak: szczypce i odnóża, trofea: płytki pancerza pełzacza, żuwaczki pełzacza (dodają punkty many), głowa polnego pełzacza

Polna Bestia



Poziom 8, Pz.80, Zr.40, Si.40, Mn.0, pancerz: 40-40-40-0, Pd.80, atak: ciałem, trofea: żuwaczki

Pustynny szczur


Kolejna odmiana Olbrzymiego Szczura. Występuje jedynie w kanionie.
Poziom 10, Pz.75, Zr.75, Si.75, Mn.0, pancerz: 75-25-75-0, Pd.100, atak: gryząc, trofea: surowe mięso

Młoda Polna Bestia



Poziom 2, Pz.20, Zr.10, Si.10, Mn.0, pancerz: 10-10-10-0, Pd.20, atak: dziobiąc, trofea: żuwaczka

Poszukiwacz



Poziom 30, Pz.400, Zr.125, Si.125, Mn.1000, pancerz: 130-130-65-65, Pd.300, atak: ognista strzała lub kula, trofea: losowy eliksir, losowy składnik do tworzenia run (np. siarka), około 50 szt. złota

Ścierwojad



Poziom 7, Pz.70, Zr.35, Si.35, Mn.0, pancerz: 35-0-35-0, Pd.70, atak: dziobiąc, trofea: surowe mięso

Preriowy ścierwojad


Silniejsza odmiana zwykłego Ścierwojada. Bardzo rzadki ptak-nielot. Można go spotkać jedynie na południu Jarkendar.
Poziom 12, Pz.120, Zr.60, Si.60, Mn.0, pancerz: 60-10-60-0, Pd.120, atak: dziobiąc, trofea: surowe mięso

Smoki



Smok bagienny - Poziom 300, Pz.1000, Zr.100, Si.120, Mn.1000, pancerz: 150-150-150-150, Pd.3000, atak: magia, trofea: smocza krew, smocze łuski, serce
Smok lodowy - Poziom 600, Pz.1000, Zr.100, Si.150, Mn.1000, pancerz: 180-180-180-180, Pd.6000, atak: magia, trofea: smocza krew, smocze łuski, serce
Smok ognisty (w Górniczej Dolinie i Dworze Irdorath) - Poziom 500, Pz.100, Zr.100, Si.140, Mn.1000, pancerz: 170-170-170-170, Pd.5000, atak: magia, trofea: smocza krew, smocze łuski, serce
Smok kamienny - Poziom 400, Pz.1000, Zr.100, Si.130, Mn.1000, pancerz: 160-160-160-160, Pd.4000, atak: magia, trofea: smocza krew, smocze łuski, serce
Smok-ożywieniec - Poziom 1000, Pz.2000, Zr.170, Si.170, Mn.1000, pancerz: 200-200-200-200, Pd.10000, atak: magia, trofea: serce

Szkielet goblin



Poziom 15 Pz.75, Zr.75, Si.75, Mn.0, pancerz: 75-150-75-20, Pd.150, atak: broń, trofea: kość goblina, laga

Szkielet Wojownik



Poziom 30, Pz.150, Zr.150, Si.100, Mn.0, pancerz: 125-175-125-0, Pd.300, atak: broń, trofea: zardzewiały miecz dwuręczny, kość szkieletu

Pomniejszy szkielet



Poziom 15, Pz.150, Zr.75, Si.45, Mn.0, pancerz: 80-130-80-0, Pd.150, atak: broń, trofea: zardzewiały krótki miecz, kość

Szkielet Mag



Poziom 30, Pz.300, Zr.150, Si.150, Mn.200, pancerz: 125-175-125-50, Pd.300, atak: magia

Topielec



Poziom 12, Pz.120, Zr.60, Si.60, Mn.0, pancerz: 60-60-20-0, Pd.120, atak: szpony, trofea: skóra topielca, pazury topielca

Troll



Poziom 50, Pz.500, Zr.100, Si.100,Mn.0, pancerz: 125-(-1)-125-250, Pd.500, atak: łapy, trofea: skóra trolla, 2x kieł trolla

Czarny Troll



Poziom 100, Pz.1000. Zr.200, Si.200, Mn.0, pancerz: 150-(-1)-150-300, Pd.1000, atak: łapy, trofea: skóra czarnego trolla, kieł trolla

Warg



Poziom 30, Pz.300, Zr.150, Si.150, Mn.0, pancerz: 125-75-125-0, Pd.300, atak: gryząc, trofea: skóra warga, 2x kły

Wąż błotny



Poziom 24, Pz.240, Zr.120, Si.120, Mn.0, pancerz: 100-100-100-0, Pd.240, atak: gryząc, trofea: skóra błotnego węża, kieł błotnego węża

Wilk



Poziom 6, Pz.60, Zr.30, Si.30, pancerz: 30-0-30-0, Pd.60, atak: gryząc, trofea: surowe mięso, wilcza skóra, 2x kły

Młody wilk



Poziom 3, Pz.20, Zr.10, Si.10, Mn.0, pancerz: 10-0-10-0 , Pd.30, atak: gryząc, trofea: 2x kły, wilcza skóra, surowe mięso

Czarny wilk



Poziom 6, Pz.120, Zr.20, Si.15, pancerz: 12-12-12-12, Pd.60, atak: gryząc, trofea: surowe mięso, 2x kły, wilcza skóra

Lodowy wilk


Najmocniejsza odmiana Wilka. Stado Lodowych wilków stanowi zagrożenie nawet dla doświadczonej postaci. Spotkać je można jedynie w lodowej krainie, w Górniczej Dolinie. W "Nocy Kruka" podczas pierwszej wizyty w dawnej kolonii karnej lepiej jest trzymać się od nich z dala.
Poziom 15, Pz.300, Zr.150, Si.150, pancerz: 150-100-150-0, Pd.150, atak: gryząc, trofea: surowe mięso, 2x kły, wilcza skóra

Zębacz



Poziom 12, Pz.160, Zr.60, Si.60, Mn.0, pancerz: 60-60-60-0, Pd.120, atak: gryząc, trofea: 4x pazury, 2x kły

Smoczy Zębacz



Poziom 40, Pz.400, Zr.200, Si.200, Mn.0, pancerz: 150-150-150-0, Pd.400, atak: gryząc, trofea: 4x pazury, 2x róg smoczego zębacza, 2x kły

Zombi



Poziom 20, Pz.400, Zr.100, Si.100, Mn.100, pancerz: 50-50-50-0, Pd.200, atak: ciałem

Sługa Kruka


Silny rodzaj ożywionego Zombi. Słudzy Ci są umarłymi przyzwanymi przez Kruka. Dlatego też możemy ich spotkać wyłącznie w Starej Świątyni Adanosa znajdującej się w Jarkendar. Jest to aktualna siedziba sługi Beliara, Kruka.
Poziom 20, Pz.400, Zr.100, Si.100, Mn.100, pancerz: 120-120-50-0, Pd.200, atak: ciałem

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryknow dnia Śro 21:19, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin