Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

FAQ Mody

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Tworzenie Modów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
LeTyS
Szef Obozu
Szef Obozu



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Górnicza Dolina
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:50, 30 Gru 2009 Temat postu: FAQ Mody

Co to są mody?

Mody można inaczej nazywać nieoficjalnymi dodatkami do gier, lub też fanowskimi patchami. Są to moduły dołączane do gry i zmieniające ją. W przypadku Gothic'a (i wielu innych gier) mody nie są jedynie zmienionymi plikami, ale modułami ładowanymi przez specjalny program.

Jak działają?

Każdy mod do Gothic'a składa się ze zmodyfikowanych plików gry spakowanych w pliku *.mod (takich plików może być więcej niż jeden) i pliku *.ini, umieszczonego w folderze [Gothic]\System ([Gothic] - lokalizacja gry na twoim komputerze) i zawierającego informacje o modzie.

Jak uruchamiać mody?

Żeby uruchomić grę wraz z jakimś modem, potrzebny jest nam do tego program zwany GothicStarter. Możemy w nim wybrać mod, którego plik *.ini znajduje się w folderze [Gothic]\System i rozpocząć z nim grę.

Czy to nie popsuje zapisów stanu gry?

Nie obawiajmy się o zapisy. Każdy mod tworzy swój folder do zapisów stanu gry.

Co mody mogą zmieniać?

Mody różnie ingerują w świat gry. Mogą zmieniać tylko jakieś tekstury (G2TexturesPack), mogą zmieniać świat gry, dodając nowe postacie i zadania, w mniejszym stopniu (Mroczne Tajemnice), lub większym (Die Bedrohung). Mogą także w ogóle zastąpić świat Gothic'a innym światem (Diccuric).

Jak stworzyć moda?

Ten artykuł jest zbyt krótki, żeby odpowiedzieć na to pytanie. Głównie zależy to od tego co chcesz zmienić. Polecam zacząć od tego artykułu. Wiele osób pytało się mnie czemu linki do niektórych artykułów nie działają. Odpowiedź znajduje się na forum: [link widoczny dla zalogowanych]

Jakie do tej pory mody powstały do Gothic'a I i II?

Z pewnością nikt nie zna tytułów WSZYSTKICH modów. Na tej stronie znajduje się artykuł, w którym znajduje się lista modów do Gothic'a I.

Co z Gothic'iem II?

Gothic'a II obowiązują praktycznie takie same zasady jak Gothic' I. Potrzebna jest tylko inna wersja GothicStarter'a. Jeśli chodzi o listę modów do Gothic'a II (+ NK) to można ją znaleźć tutaj. Obie części gry są do siebie tak podobne, że praktycznie wystarczy tylko pobrać inną wersję GMDK (Gothic Mod Development Kit), a modowanie jednej gry i drugiej w zasadzie niczym się nie różni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LeTyS dnia Śro 20:51, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.cgothic.fora.pl Strona Główna -> Tworzenie Modów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin